Hydroterapia

Inaczej wodoterapia - metoda leczenia bodźcowego polegająca na zewnętrznym stosowaniu wody, m.in. w postaci kąpieli, natrysków i masaży wodnych. Podstawę leczniczego działania stanowi odpowiednia temperatura lub ciśnienie wody użytej do danej terapii.

=> BASEN REHABILITACYJNY

Wskazania: Choroba zwyrodnieniowa, stany po urazach , przykurcze mięśni, zaniki mięśniowe, wady postawy. Dobra forma uzupełniającej terapii w różnorodnych schorzeniach narządu ruchu

=> KĄPIELE W WANNIE Z HYDROMASAŻEM

Wskazania: działanie relaksacyjne w schorzeniach wywołanych przewlekłym napięciem, stresem i przeciążeniem,  zmiany zwyrodnieniowe, złamania, choroby reumatyczne, przewlekłe choroby dróg oddechowych. Różnorodne zespoły bólowe , odnowa biologiczna

=> MASAŻ WIROWY (KKG, KKD)

Wskazania: Urazy sportowe, choroby reumatyczne, zwyrodnieniowe, stany po złamaniach, stany wzmożonego napięcia mięśniowego, szczególnie spastyka i inne patologie napięcia mięśniowego.

=> KĄPIELE SIARKOWE (CAŁKOWITE, CZĘŚCIOWE)

Wskazania: Choroby układu kostno – stawowego, choroby skóry.

=> BICZ SZKOCKI

Wskazania: Nerwice, stany wyczerpania psychicznego, nerwobóle, gościec stawowy i tkanek miękkich, zaburzenia ukrwienia obwodowego.

=> NATRYSK HORYZONTALNY

=> NATRYSK PŁASZCZOWY

=> CZTEROKOMORÓWKA

Wskazania: Wyrównanie nieprawidłowego ciśnienia tętniczego, zaburzenia naczynioruchowe, nadpobudliwość nerwowa, niektóre porażenia.

=> MASAŻ KLASYCZNY

Wskazania: Zespoły bólowe kręgosłupa, artrozy, choroby reumatyczne, pourazowe, zaburzenia ukrwienia, przeciążenia (stres).

=> AKUPRESURA

Wskazania: Zespoły bólowe kręgosłupa, przeciążenia (stres), schorzenia układu trawiennego, moczowo – płciowego. Jedną z metod działania jest tzw. refleksoterapia

=> FLUIDO DHT

Wskazania: Masaż suchy rąk, rozgrzewający, poprawiający ukrwienie i zmniejszający miejscowe bolesności.