Fizjoterapia

Jest formą leczenia wykorzystującą bodźce fizykalne, takie jak: prąd elektryczny, ciepło i zimno, światło, ultradźwięki, pola magnetyczne, wodę w postaci natrysków, kąpieli i innych  zdobyczy z zakresu medycyny fizykalnej.

=> JONOFOREZA

Wskazania: Blizny, nerwobóle, bóle głowy, przewlekłe stany zapalne stawów, choroba zwyrodnieniowa kręgosłupa i stawów, zaburzenia krążenia obwodowego, utrudniony zrost kostny.

=> ELEKTROSTYMULACJA

Wskazania: Zaniki mięśniowe, zespoły bólowe korzeniowe, choroba zwyrodnieniowa stawów, bóle mięśniowe, wzmacnianie mięsni.

=> FONOFOREZA

Wskazania: Zespoły bólowe w przebiegu choroby zwyrodnieniowej, bolesny bark, łokieć tenisisty, ostrogi piętowe, bóle po amputacji.

=> DIADYNAMIK

Wskazania: Zaburzenia ukrwienia obwodowego, zespoły bólowe ze wzmożonym napięciem mięśni, choroba zwyrodnieniowa kręgosłupa, dyskopatia, zanik mięśni z nieczynności, zapalenia okołostawowe, stany po urazach narządu ruchu.

=> INTERDYN

Wskazania: Obniżenie siły mięśni, trening mięśniowy, wzmożone napięcie współczulnego układu nerwowego.

=> MAGNETRONIK

Wskazania: Choroba zwyrodnieniowa stawów, reumatoidalne zapalenie stawów, urazy sportowe stawów, ścięgien, więzadeł, mięśni, nerwobóle, zaburzenia ukrwienia obwodowego.

=> ULTRADŹWIĘKI

=> SOLUX

Wskazania: Przewlekłe i podostre stany zapalne, przewlekłe i podostre zapalenia stawów, nerwobóle i zespoły bólowe, stany po zapaleniu skóry.

=> BIOPTRON

Wskazania: Urazy sportowe, rekonwalescencja, osłabienie organizmu, przewlekłe zmęczenie, stany zapalne, schorzenia skóry.

=> PODCZERWIEŃ

Wskazania: Stany zapalne, przykurcze.

=> PULSATRONIK

Wskazania: Normalizacja napięcia mięśniowego w spastyczności (tonoliza).

=> VADIT

Wskazania: Dolegliwości bólowe mięśni, ścięgien, kości, zmiany naczyniowe w przebiegu cukrzycy, choroby zwyrodnieniowe, skręcenia stawów, porażenia nerwów, krwiaki, stany zapalne, bóle głowy, wzmożone napięcie mięśni.

=> KRIOTERAPIA (MIEJSCOWA)

Wskazania: Ostre i przewlekłe choroby stawów i chrząstek stawowych, reumatoidalne zapalenie stawów, zespoły bólowe kręgosłupa, reumatyzm tkanek miękkich, następstwa wypadków, choroby neurologiczne, stany pooperacyjne.

=> LASER

Wskazania: Rany pooperacyjne, owrzodzenia, przeszczepy skóry, choroby narządu ruchu, reumatyzm, choroby skóry, choroby przyzębia i zatok, działanie przeciwbólowe i regeneracyjne.

=> TENS

Wskazania: Przezskórna stymulacja nerwów i mięśni działanie przeciwbólowe i rozluźniające.

=> HITOP

Wskazania: Terapia energotonowa, działanie przeciwbólowe, wzmacniające i pobudzające, rozluźniające, zespoły bólowe, rekonwalescencja.

=> BOA

Wskazania: Masaż limfatyczny, działanie przeciwobrzękowe i wyszczuplające.

=> ŁÓŻKO MASUJĄCE

Wskazania: Kompleksowy masaż mechaniczny wzbogacony o dodatkowe efekty terapeutyczne.

=> MASAŻ KLASYCZNY

Wskazania: Zaburzenia funkcji mięśni, choroby reumatyczne, stany pourazowe, zaburzenia czynności mięśni oddechowych.